lørdag 12. februar 2011

Jeg vil ha!

Jeg liker å titte rundt på iherb for å se om jeg finner noe jeg vil bestille. Noe av det jeg fant var produkter fra Bagder Balm! Har hatt lyst på ting derfra kjempe lenge!

Her er noen av tingene jeg fant:
En krem man smører på tinningene som hjelper deg å falle raskere i søvn. Den inneholder bl.a. olivenolje, lavendel og rosmarin.

Dette er en krem man smører på tinningene eller andre steder i ansiktet. Den er avkjølende, beroligene og er bra mot hodepine. Den inneholder bl.a. olivenolje, peppermynte, lavendel, ekalyptus og mandarin.

Det finnes også mange flere kremer, som bl.a. annet hjelper for såre muskler, tørr hud og holder innsekter unna.

Jeg fant også leppepomader:

I tillegg selger de solkrem, produkter til barn og babyer, fuktighetskremer, oljer og såper. Alle produktene er økologiske og av veldig god kvalitet. Veldig mange av produktene kan kjøpes på iherb, men de kan også kjøpes på hjemmesiden til Bagder Balm.

PS: Hvis du bestiller fra iherb for første gang, så kan du bruke rabattkoden VOG195 og få $5 i rabatt!

1 kommentar:

  1. Jeg har kjøpt flere slike lypyler, meditation balm og myggsalve. Lypsylene er kjempegode! Har alle med vanilje/kakao-ish og kaffelukter og smak ;-)

    SvarSlett