onsdag 16. februar 2011

Pakke fra iherb!

Jeg gleder meg som et lite barn hver gang jeg får en pakke fra iherb. Med en gang jeg får brev om at den har kommet, henter jeg den på postkontoret og pakker den opp. Så må jeg se, smake, lukte og lese på produktene. Det er så gøy å prøve nye ting!

Jeg har kjempe lyst til å lage rå sjokolade, og bestilte defor yacon syrup og himalaya salt fra iherb. I tillegg bestilte jeg kakaosmør, carob og vaniljepulver fra gojiking, og resten til sjokolade har jeg fra før.

Her er de produktene jeg bestilte fra iherb denne gangen:

Hampprotein pulver som jeg har tenkt til å ha i smoothies for å få mer proteiner i måltidet. Lukter akkurat det samme som hampfrø, så det smaker nok veldig likt også.











Himalaya salt som jeg bl.a. skal ha i sjokolade, men også i diverse retter for å erstatte vanlig bordsalt. Det smaker veldig salt, og litt annerledes enn vanlig salt. Gleder meg til å prøve det!









Yacon sirup som jeg også skal bruke i sjokoladen. Den smaker utrolig søtt og litt spesielt, synes jeg. Jeg er ikke så veldig glad i sirup, men jeg tror det går fint når jeg blander det med noe mer.















I tillegg så bestilte jeg en leppepomade fra Weleda. Den lukter kjempe godt og gir masse fuktighet. Anbefales!















Husk at hvis du handler på iherb for første gang, så kan du bruke rabattkoden VOG195 og få $5 i rabatt! Det er forresten 6% rabatt på alle varer på iherb helt til 28.februar. Så det gjelder å bestille nå!

Jeg fikk også en bok fra amazon.co.uk i dag! "What I eat, around the world in 80 diets", heter den. Den er kjempe stor, så jeg skal lese den i vinterferien. Skal skrive hva jeg synes om den!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar